Секретаријат за управу Градске управе града Београда
Одсек: Одсек за лична стања грађана, вођење матичних књига и изборна права Чукарица.
Потребна документација:
- Захтев за исправку података
- Извод из матичне књиге за који се тражи исправка
- Фотокопија важеће личне карте подносиоца захтева
- По потреби, и друга документа
Место набавке обрасца: шалтер матичара 12 и 13.
Напомена везана за документацију:
Документа се предају у оригиналу, не могу бити старија од 6 месеци .
Место предаје документације: шалтери 1 и 2 (пријем поднесака)
Радно време са странкама: радним даном од 08.00 до 14.00 часова
Телефон за информације : 3052-137 и 3052-432
Напомена:
Документација која се подноси на шалтерима 1 и 2 (пријем поднесака) се може поднети радним даном од 07.30 до 15.00.